علی جون ماعلی جون ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

علی شیرینی زندگی مامان و بابا

سال نوت مبارک پسر کوچولوم

1394/1/9 8:20
نویسنده : مامان ستاره
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرک با نمکم و سال نوت مبارک انشاا... صد تا بهار را جشن بگیری مامانم

چند ماهه برات چیزی ننوشتم و الان حسابی عذاب وجدان دارم نه اینکه نخوام وقت نمی کنم با اینکه صبح زود از خواب بیدار میشم ولی تا قبل از اینکه شما بیدار بشی سعی می کنم کارام را انجام بدم چون وقتی بیداری دیگه سرگرمم با شما تا ظهر .  وقتی هم که بیداری اصلا اجازه نمیدی سراغ کامپیوتر بیام 

اما این چند ما پسرک خونه ما

حدودای تولدت راه افتادنت کامل شد و شب تولدت غیر از اینکه راه افتاده بودی میرقصیدی . بعد از تولدت هم ده روز تب داشتی و بد غذایی و ... که باعث شد لاغرتر بشی و من ببرمت پیش  یک کارشناس تغذیه که اون هم بهم گفت دنبالش برای غذا خوردن نرو و من تا الان دارم سعی می کنم که این کار را بکنم گاهی موفقم و گاهی هم نه

دغدغه دیگر این چند وقتم هم خوابت بوده که شبا دیر می خوابی و من خیلی خوابم میاد و وقتی با گریه می خواب کلی عذاب وجدان می گیرم وهنوز هم نمی دونم چیکار کنم

اما از با مزگبات بگم که هر روز داری شیرین تر میشی و البته شیطونتر

مامان بابا اتل متل تاب تاب عباسی نه ویه چند تایی کلمه دیگه که الان تو ذهنم نیست را یاد گرفته ای. خیلی چیز ها را میدونی چیه و تا میگیم به طرفش بر میگردی . به جارو کردن علاقه زیادی داری وتا می گم علی برو جارو دستی را بیار میاری و شروع می کنی به جارو کردن قربون پسر زرنگم برم من

حسابی هم رقصیدن را دوست داری و با کوچکترین آهنگی شروع می کنی برقصی حتی دستت را میبری بالا و شروع می کنی بشکن بزنی

علی کوچولوی مامان خیلی خوشحالم که تو را دارم و به خاطر بودنت تو زندگیمون هزاران بار خدا را شکر می کنم انشاا... امسال سال خوب و خوشی برای همه و برای خونه کوچیک ما باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)