علی جون ماعلی جون ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

علی شیرینی زندگی مامان و بابا

ماه یازدهم پسرکم

1393/9/11 22:08
نویسنده : مامان ستاره
104 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر پسر کوچولوی خودم

علی کوچیک من این ماه داره به سرعت یادگیریت اضافه می شه قبلا فقط تمرین مامان گفتن می کردی ولی الان هر موقع کارم داری میای می گی مامان و من را بیشتر و بیشتر عاشق خودت می کنی عزیزم چند روز هم هست همین طور تو خونه چهار دست و پا میری و میگی بابابابابابا  و دل بابات را شاد می کنی

دس دسی و بای بای را هم یاد گرفتی مخصوصا وقتی سوار تابت می کنم هی دوست داری بای بای کنی

راستی با توبت هم خیلی قشنگ بازی می کنی پرتش می کنی و بعد می دوی دنبالش و حسابی ذوق می کنی قربون ذوق کردنات برم من

همچنان را ه نمی ری ولی گاهی اوقات برای چند دقیقه خودت می ایستی

علی جونم به خاطر داشتن تو خدا راشکر می کنم و عاشقانه دوستت دارم

 

پسندها (1)

نظرات (0)