علی جون ماعلی جون ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

علی شیرینی زندگی مامان و بابا

دنیای من

1394/5/27 13:23
نویسنده : مامان ستاره
102 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دنیای مامان بابا

عزیزکم بعد از چند ماه بالاخره امروز همت کردم که از کارات برات بنویسم

پسرکم

خیلی خیلی بامزه شده ای خیلی کلمات را می گی و هر روز داری شیرین زبون تر میشی جدیدا منظورت را خوب میرسونی و من هر روز به داشتنت به خودم می بالم و خدا را شکر می کنم. اعداد را کم و بیش بلد شده ای  و تا شیش میشمری . وقتی می گیم پیرزنه چیکار می کنه خیلی قشنگ اداش را در میاری و می گی ننه.اسمت را بلد شده ای .وقتی می گم علی بابات چه کاره است خیلی قشنگ میگی دکتر.وااااااااااااااااااااای که چه فدربامزه شده ای اسم تقریبا همه بچه ها ی دوروبرت را بلدی و همش دوست داری باهاشون بازی کنی

واقعا که همه دنیای منی پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)