علی جون ماعلی جون ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

علی شیرینی زندگی مامان و بابا

رمضان مبارک

1393/4/11 16:16
نویسنده : مامان ستاره
114 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیز دل مامان و بابا

ماه رمضانت مبارک گلم . امسال اولین سالیه که تو کنار مامان بابا هستی و من به خاطر اینکه خدا این لطف بزرگ را در حق ما کرده هزاران هزار بار خدا را شکر می کنم.

واقعا امسال با این که من روزه نمی گیرم ولی یه حس و حال دیگه ای دارم . خدایا شکرت الحمدلله رب العالمین

 

اما از کارهای جدیدت بگم که چند روزه میذارمت تو روروکت و با هم میریم تو آشپزخونه و تو هم کلی کیف می کنی و از این طرف آشپزخون میری اونطرف و حسابی شلوغ کاری می کنی و ذوق می کنی  و من عاشق ذوق کردن و جیغ های شادیت تو اون لحظاتم

دیروز برای اولین با از حالت دمر دوباره روی کمر شدی و من همین طور هاج و  واج داشتم بهت نگاه می کردم

تازگی معنی دد را خوب می فهمی و من تا می گم علی بریم دد ذوق زده می شی و یه خنده قشنگ تحویلم می دی ( این خصلتت به مامان رفته که عاشق دد است)

 

دوستت دارم فرشته کوچولوی من

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)