علی جون ماعلی جون ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

علی شیرینی زندگی مامان و بابا

تولد مامان

1393/5/15 10:21
نویسنده : مامان ستاره
129 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر کوچولوی عزیز دلم

امروز روز تولدمه و من واقعا خوشحالم  که امسال روز تولدم تو کنارمی و این بهترین هدیه برای منه

 دیشب هم بابایی با یه شاخه گل تولدم را بهم تبریک گفت کادوی امسال بابایی هم یه کادو ییه که باید با هم بریم تا برام بخره خیلی ممنونم همسر مهربونم

و اما کارهای جدیدت  که واقعا من و بابا را ذوق زده می کنه

یه دو هفته ای هست که اسمت را یاد گرفته ای و مرتب می گی علییییییییییییییی قربون اسمت برم من الهی

ازدو سه روز پیش هم حالت چهار دست و پا می گیری و اینجوری چند قدم میری جلو و دوباره می خوابی

دیروز هم من داشتم نگات می کردم دیدم داری از حالت چهاردست و پا تلاش می کنی که بشینی و بالاخره هم موفق شدی و نشستی و من کلی برات ذوق کردم

غذات را هم که دو هفته است شروع کردم و خیلی هم دوست داری ولی با تمام بدنت غذا می خوری و بعدش دیدنی می شی

عاشق دوچرخه بابابزرگی و وقتی میریم اونجا حتما یه دور دوچرخه سواری می کنی تازه هرموقع بابابزرگ می ایسته پاهات را می کوبی به دوچرخه که یعنی برو 

عاشقتم پسر به قول بابا قند عسلم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)