علی جون ماعلی جون ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

علی شیرینی زندگی مامان و بابا

کارهای جدید پسرکم

1393/6/1 12:21
نویسنده : مامان ستاره
121 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرک گلم

الان که دارم برات می نویسم تو تو خواب نازی اونم چه فیگوری حالت سجده گرفته ای و خوابیده ای این فیگورت شبیه خوابیدن های کوچیکی خاله جونته

از دو هفته پیش تا الان دیگه کاملا چهار دست و پا میری و هر روز هم به سرعتت اضافه میشه . عاشق دمپایی های قرمز منی و تا ببینی پام نیست خودت را بهشون میرسونی

تازگی ها از اینکه خوشمزه بازی دربیاری و ما بخندیم لذت می بری و من اون موقع واقعا دلم می خواد بخورمت دیشب از بس خوشمزگی کردی من  و بابا از خنده روده بور شده بودیم

موهات بلند شده  و من دنبال یه فرصتم که با بابا ببریمت آرایشگاه ولی نمی دونم میشینی رو صندلی یا نه

همچنان همه چیز را می بری داخل دهنت کله این زرافه بدبختت که مرتب توی دهنته و با یه غیضی می خویش که نگو الهی بمیرم که اینقدر لثه هات می خاره

خییییییییییییییییییییییییییییییلی خیییییییییییییییییییییییییییییلی دوستت دارم عزیزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)